Onze cases

Bekijk onze klantcases

ICT, bouw en architectuur, marketing en techniek, een klantcase is een sprekend communicatiemiddel voor organisaties in elke branche. Benieuwd voor welke klanten wij case studies gemaakt hebben? En hoe zij deze testimonials ingezet hebben?

Klantcase
DCCC en Tuur

In een verzadigde online markt maakt service het verschil. Dat was voor Tuur de voornaamste reden om zijn website te voorzien van live chat. Daarvoor schakelde de Belgische matrassenproducent Digital Customer Care Company (DCCC) in. Het resultaat? Meer online sales door tevreden klanten die nu ook in het weekend en buiten kantoortijden de beste online service krijgen.

Klant
Digital Customer Care Company
Sector
ICT
Copywriter
Joost Hanraets

Klantcase
DCCC en Strider Bikes

De loopfietsen van Strider Bikes gingen als warme broodjes over de toonbank in Coronatijd. Vooral in Europa groeide het aantal nieuwe klanten hard. Hoe kunnen we onze groeiende schare Europese klanten en websitebezoekers uitstekende service blijven bieden? Digital Customer Care Company (DCCC) bood uitkomst met live chat in zes talen.

Klant
Digital Customer Care Company
Sector
ICT
Copywriter
Joost Hanraets

Klantcase
DCCC en Culligan Water

Culligan wil dat websitebezoekers meteen hun vraag kunnen stellen. Zonder eerst te hoeven bellen, mailen of appen. Daarom besloot de wereldwijde leverancier water en waterzuiveringsoplossingen live chat van Digital Customer Care Company af te nemen.

Klant
Digital Customer Care Company
Sector
ICT
Copywriter
Joost Hanraets

Klantcase Solarwatt en Woningstichting Woensdrecht

Hoe kunnen we de daken van 45 woningen in Hoogerheide zo renoveren dat ze energielabel A krijgen? Woningstichting Woensdrecht voorzag deze huizen van Solarwatt Glas-glas zonnepanelen.

Klant
Solarwatt
Sector
Energie
Copywriter
Joost Hanraets

Klantcase Oktober & Bohn Stafleu van Loghum

Van het injecteren van insuline tot het verwisselen van een katheter – verpleegkundigen bij Oktober moeten hun kennis van uiteenlopende handelingen up-to-date houden. Het Alles-in-één pakket van Bohn Stafleu van Loghum helpt daarbij.

Klant
Bohn Stafleu van Loghum (BSL)
Sector
Onderwijs
Copywriter
Joost Hanraets

Klantcase Royal HaskoningDHV & Marker Wadden

De Marker Wadden is een door de mens gemaakt natuurgebied, midden in het Markermeer. Deze eilanden zijn gebouwd uit slib, klei en zand. Een uniek project, waar Royal HaskoningDHV zijn steentje aan bijdraagt met de planuitwerking, aanbesteding en uitvoering.

Klant
Royal HaskoningDHV
Sector
Landschapsontwikkeling
Copywriter
Joost Hanraets

Klantcase LiveChat Pro & Enerpac

De hangbrug bij het Zuid-Franse Millau, het Vegas Wheel en een Maleisische olieplatform – stuk voor stuk projecten waarbij hydraulische tools van Enerpac zijn gebruikt. Deze wereldwijde marktleider in hydraulisch gereedschap wilde de ongeveer 150.000 bezoekers op zijn websites omzetten in klanten met meertalige live chat-functionaliteit van LiveChat Pro.

Klant
LiveChat Pro
Sector
ICT
Copywriter
Joost Hanraets

Klantcase MBO Rijnland & Bohn Stafleu van Loghum

Tandartsassistent is een praktijkvak. Hoe zorgen we dat onze studenten met digitale lesmiddelen ook de praktische kant van de opleiding perfect meekrijgen? MBO Rijnland gebruikt het leerplatform Dentallect van Bohn Stafleu van Loghum (BSL).

Klant
Bohn Stafleu van Loghum (BS)
Sector
Onderwijs
Copywriter
Joost Hanraets

Klantcase Onetomarket & Louwman

Hoe kunnen we onze de leadconversie continu meten en verbeteren? Onetomarket richte voor Louwman Dealer Group een complete online marketing-fundering in. Cruciaal om de uiteenlopende marketing- en salesactiviteiten for verschillende labels te kunnen optimaliseren.

Klant
Onetomarket
Sector
Online marketing
Copywriter
Petrick de Koning

Klantcase LiveChat Pro & Nooteboom

Speciaal transport is maatwerk. Daarom investeert Nooteboom Trailers continu in innovaties – niet alleen op het vlak van uitzonderlijk wegvervoer, maar ook qua klantcommunicatie. De trailerproducent besloot zijn websitebezoekers te helpen via Managed Live Chat van LiveChat Pro.

Klant
LiveChat Pro
Sector
ICT
Copywriter
Joost Hanraets

Klantcase Spril & ABN AMRO

Als bedrijf met diverse vestigingen wil ABN AMRO dat op elke locatie te allen tijde voldoende financieel adviseurs beschikbaar zijn. De consultants van Spril hielpen de financiële instelling om zijn planning- en capaciteitsmanagement te optimaliseren.

Klant
Spril
Sector
Workforce Management (WFM)
Copywriter
Petrick de Koning

Klantcase Royal HaskoningDHV & Vitens

Hoe zorgt Vitens dat 5,6 miljoen huishoudens in diverse regio’s altijd water hebben: om ‘op een winterochtend te kunnen douchen en op een zomeravond de planten te kunnen sproeien? Dankzij Royal HaskoningDHV kan het waterbedrijf zijn waterproductie en -distributie naadloos afstemmen op de vraag.

Klant
Royal HaskoningDHV
Sector
Waterbouw
Copywriter
Joost Hanraets

Klantcase MediaMetrics & YACHT

Hoe halen we het maximale uit ons mediabudget? MediaMetrics biedt YACHT gedetailleerd inzicht in de effecten van mediabestedingen per zender, dagdeel en type reclame.

Klant
MediaMetrics
Sector
Mediainkoop
Copywriter
Petrick de Koning

Klantcase Spril & Ziggo Zakelijk

Ziggo Zakelijk had behoefte aan Workforce Management-specialisten (WFM). Spril bood uitkomst. Met ad interim experts die de implementatie én de optimalisatie van het nieuwe WFM-systeem voor hun rekening namen.

Klant
Spril
Sector
Workforce Management (WFM)
Copywriter
Joost Hanraets

Klantcase Royal HaskoningDHV & Waterschap De Dommel

Hoe zorgen we dat onze inwoners droge voeten houden en onze landbouwers voldoende water hebben? Royal HaskoningDHV ontwikkelde en implementeerde een hydrologisch modelinstrumentarium waarmee Waterschap De Dommel de waterstanden kan voorspellen.

Klant
Royal HaskoningDHV
Sector
Waterbouw
Copywriter
Petrick de Koning

Klantcase Royal HaskoningDHV & Mars

Mars Nederland wil zijn impact op het milieu zoveel mogelijk beperken, onder andere door het watergebruik in zijn productieproces tot een minimum te beperken. Hoe kan de chocoladeproducent zijn water footprint verkleinen? Royal HaskoningDHV realiseerde een waterbesparing van 80 procent.

Klant
Royal HaskoningDHV
Sector
Voedingsindustrie
Copywriter
Joost Hanraets

Klantcase IDB4ict & ENOT

Innovatie als traditie. Dat is bij ENOT al ruim 100 jaar de sleutel tot succes. Mede dankzij ICT-partner IDB4ict die de brillen- en monturenleverancier faciliteert om te blijven innoveren.

Klant
IDB4ict
Sector
ICT
Copywriter
Petrick de Koning

Klantcase Onetomarket & Tolk- en Vertaalcentrum Nederland

Converteer websitebezoek zo snel mogelijk naar een concrete vertaalopdracht. Dat was de wens van Tolk- en Vertaalcentrum Nederland. Onetomarket ontwikkelde een marketingstrategie die resulteert in meer leads tegen minder kosten.

Klant
Onetomarket
Sector
Online Marketing
Copywriter
Petrick de Koning

Klantcase LiveChat Pro & EP:

De verkoop van consumentenelektronica vindt steeds vaker online, buiten kantoortijden plaats. Daarom besloot EP: klanten extra service te bieden via live chat. Heeft een bezoeker op EP.nl tussen 7 ’s ochtends en 9 ‘s avonds vragen? Dan beantwoordt het externe klantenserviceteam van LiveChat Pro die direct.

Klant
LiveChat Pro
Sector
ICT
Copywriter
Joost Hanraets

Klantcase IDB4ict & Oorlogsgraven stichting

De 180.000 Nederlandse oorlogsslachtoffers hebben ieder hun eigen verhaal. IDB4ict helpt de Oorlogsgravenstichting (OGS) om deze herinneringen levend te houden.

Klant
IDB4ict
Sector
ICT
Copywriter
Joost Hanraets

Klantcase LiveChat Pro & Kroftman

Hoe kunnen we van onze 60.000 websitebezoekers leads maken? Kroftman Structures schakelde LiveChat Pro in. Dat leidde binnen een jaar tot een verdubbeling van het aantal sales leads en offerteaanvragen.

Klant
LiveChat Pro
Sector
ICT
Copywriter
Joost Hanraets