ICT, bouw en architectuur, marketing en techniek, een klantcase is een sprekend communicatiemiddel voor organisaties in elke branche. Benieuwd voor welke klanten wij case studies gemaakt hebben? En hoe zij deze testimonials ingezet hebben?
In een verzadigde online markt maakt service het verschil. Dat was voor Tuur de voornaamste reden om zijn website te voorzien van live chat. Daarvoor schakelde de Belgische matrassenproducent Digital Customer Care Company (DCCC) in. Het resultaat? Meer online sales door tevreden klanten die nu ook in het weekend en buiten kantoortijden de beste online service krijgen.
De loopfietsen van Strider Bikes gingen als warme broodjes over de toonbank in Coronatijd. Vooral in Europa groeide het aantal nieuwe klanten hard. Hoe kunnen we onze groeiende schare Europese klanten en websitebezoekers uitstekende service blijven bieden? Digital Customer Care Company (DCCC) bood uitkomst met live chat in zes talen.
Culligan wil dat websitebezoekers meteen hun vraag kunnen stellen. Zonder eerst te hoeven bellen, mailen of appen. Daarom besloot de wereldwijde leverancier water en waterzuiveringsoplossingen live chat van Digital Customer Care Company af te nemen.
Hoe kunnen we de daken van 45 woningen in Hoogerheide zo renoveren dat ze energielabel A krijgen? Woningstichting Woensdrecht voorzag deze huizen van Solarwatt Glas-glas zonnepanelen.
Van het injecteren van insuline tot het verwisselen van een katheter – verpleegkundigen bij Oktober moeten hun kennis van uiteenlopende handelingen up-to-date houden. Het Alles-in-één pakket van Bohn Stafleu van Loghum helpt daarbij.
De Marker Wadden is een door de mens gemaakt natuurgebied, midden in het Markermeer. Deze eilanden zijn gebouwd uit slib, klei en zand. Een uniek project, waar Royal HaskoningDHV zijn steentje aan bijdraagt met de planuitwerking, aanbesteding en uitvoering.
De hangbrug bij het Zuid-Franse Millau, het Vegas Wheel en een Maleisische olieplatform – stuk voor stuk projecten waarbij hydraulische tools van Enerpac zijn gebruikt. Deze wereldwijde marktleider in hydraulisch gereedschap wilde de ongeveer 150.000 bezoekers op zijn websites omzetten in klanten met meertalige live chat-functionaliteit van LiveChat Pro.
Tandartsassistent is een praktijkvak. Hoe zorgen we dat onze studenten met digitale lesmiddelen ook de praktische kant van de opleiding perfect meekrijgen? MBO Rijnland gebruikt het leerplatform Dentallect van Bohn Stafleu van Loghum (BSL).
Hoe kunnen we onze de leadconversie continu meten en verbeteren? Onetomarket richte voor Louwman Dealer Group een complete online marketing-fundering in. Cruciaal om de uiteenlopende marketing- en salesactiviteiten for verschillende labels te kunnen optimaliseren.
Speciaal transport is maatwerk. Daarom investeert Nooteboom Trailers continu in innovaties – niet alleen op het vlak van uitzonderlijk wegvervoer, maar ook qua klantcommunicatie. De trailerproducent besloot zijn websitebezoekers te helpen via Managed Live Chat van LiveChat Pro.
Als bedrijf met diverse vestigingen wil ABN AMRO dat op elke locatie te allen tijde voldoende financieel adviseurs beschikbaar zijn. De consultants van Spril hielpen de financiële instelling om zijn planning- en capaciteitsmanagement te optimaliseren.
Hoe zorgt Vitens dat 5,6 miljoen huishoudens in diverse regio’s altijd water hebben: om ‘op een winterochtend te kunnen douchen en op een zomeravond de planten te kunnen sproeien? Dankzij Royal HaskoningDHV kan het waterbedrijf zijn waterproductie en -distributie naadloos afstemmen op de vraag.
Hoe halen we het maximale uit ons mediabudget? MediaMetrics biedt YACHT gedetailleerd inzicht in de effecten van mediabestedingen per zender, dagdeel en type reclame.
Ziggo Zakelijk had behoefte aan Workforce Management-specialisten (WFM). Spril bood uitkomst. Met ad interim experts die de implementatie én de optimalisatie van het nieuwe WFM-systeem voor hun rekening namen.
Hoe zorgen we dat onze inwoners droge voeten houden en onze landbouwers voldoende water hebben? Royal HaskoningDHV ontwikkelde en implementeerde een hydrologisch modelinstrumentarium waarmee Waterschap De Dommel de waterstanden kan voorspellen.
Mars Nederland wil zijn impact op het milieu zoveel mogelijk beperken, onder andere door het watergebruik in zijn productieproces tot een minimum te beperken. Hoe kan de chocoladeproducent zijn water footprint verkleinen? Royal HaskoningDHV realiseerde een waterbesparing van 80 procent.
Innovatie als traditie. Dat is bij ENOT al ruim 100 jaar de sleutel tot succes. Mede dankzij ICT-partner IDB4ict die de brillen- en monturenleverancier faciliteert om te blijven innoveren.
Converteer websitebezoek zo snel mogelijk naar een concrete vertaalopdracht. Dat was de wens van Tolk- en Vertaalcentrum Nederland. Onetomarket ontwikkelde een marketingstrategie die resulteert in meer leads tegen minder kosten.
De verkoop van consumentenelektronica vindt steeds vaker online, buiten kantoortijden plaats. Daarom besloot EP: klanten extra service te bieden via live chat. Heeft een bezoeker op EP.nl tussen 7 ’s ochtends en 9 ‘s avonds vragen? Dan beantwoordt het externe klantenserviceteam van LiveChat Pro die direct.
De 180.000 Nederlandse oorlogsslachtoffers hebben ieder hun eigen verhaal. IDB4ict helpt de Oorlogsgravenstichting (OGS) om deze herinneringen levend te houden.
Hoe kunnen we van onze 60.000 websitebezoekers leads maken? Kroftman Structures schakelde LiveChat Pro in. Dat leidde binnen een jaar tot een verdubbeling van het aantal sales leads en offerteaanvragen.